Het afspelen lukt niet, beeld blijft zwart of de aflevering hapert heel de tijd

 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Als je een foutmelding te zien krijgt en afleveringen niet willen afspelen, ligt dit hoogstwaarschijnlijk bij een adblocker of een actieve VPN.

Kijk in de eerste plaats zeker na of je een VPN actief hebt. GoPlay.be zal namelijk niet werken met een actieve VPN.

 

Het is voor gebruikers met een adblocker moeilijker geworden om GoPlay.be te gebruiken. Dit komt omdat de advertenties op de website voor inkomsten zorgen, waardoor deze niet omzeild kunnen worden. Hierdoor activeert het zwarte scherm.

Indien je een adblocker actief hebt, zal dit dus niet werken.

Kijk zeker na of je wel kan kijken in een browser waar geen adblocker actief is. Het is niet voldoende om de adblocker enkel uit te schakelen, aangezien de website de ad blocker nog steeds kan detecteren. Als de adblocker verwijderd wordt, kan je dit opnieuw uittesten.

 

Merk je nog steeds hinder? Stuur ons dan zeker meer informatie via ons contactformulier.

 

- Url die je probeert te openen

- Print screen of video screen van wat je precies te zien krijgt

- Jouw logingegevens

- De gegevens die je te zien krijgt wanneer je de site supportdetails.com opent

 

Je kan ook altijd eens proberen of het op een ander device, andere browser of ander netwerk wel lukt. Persoonlijke instellingen kunnen mee de oorzaak bepalen.