Kan je de GoPlay app niet vinden? Krijg je bij het downloaden een foutmelding te zien of kan je de app niet openen? Neem bij technische vragen rechtstreeks contact op met de klantendienst van Telenet.
Je kan ze contacteren via hun contactpagina.
We hopen alvast dat je snel een oplossing kan vinden!
Ik kan geen live kanalen vinden op de GoPlay app
Je kan niet live kijken in de GoPlay app op je Telenet Tv box. Dat is normaal omdat je de live kanalen al kan zien met digitale Tv van Telenet. Wil je dus live kijken? Dan kan je overschakelen van de GoPlay app naar het digitale Tv-aanbod op je Telenet Tv box via je afstandbediening.
Heb je daar vragen over? Neem contact op via hun contactpagina
Ik kan opeens geen GoPlay meer gebruiken op mijn Telenet Tv box. Wat nu?
We merken inderdaad dat sommige Telenet TV klanten de GoPlay app niet meer kunnen gebruiken. Ze zien een zwart scherm of een zwart scherm met een witte streep.
Jammer genoeg ligt dit aan een bepaalde update die niet automatisch gebeurde op de Telenet TV box. Je kan de update doen door je Tv box een reset te geven. Dit doe je door de stroomkabel uit te trekken en na 20 seconden opnieuw in te pluggen.
Merk je toch nog problemen op? Neem dan contact op met Telenet via hun contactpagina.